Wednesday, February 19, 2014

Selamat Ulang Tahun Ke-2 Anakanda Nuha Areefa

Pagi pagi lagi saya sangat teruja bila tok umi nuha, sedara saya dan rakan2 hebat saya di group alumni IPN mengucapkan selamat untuk anakanda Nuha Areefa, sayang umi dah 2 tahun.
Disini saya pastekan message mereka untuk rujukan saya, saya rasa semangat membacanya kerana ia buatkan saya semakin bermotivasi mendidik khalifah kecil yang Allah kurniakan pada saya dan suami.
Disini adalah buku Anakku Hafiz dan kata2 saya untuk Nuha adalah satu "mental imaging", impian dan visi yang positif, bak kata Kak Maz. Inilah yang dilakukan oleh Ibu Sultan Muhammad Alfateh dahulu.. Meletakkan impian untuk anak kecil, diikuti dengan usaha kita sendiri dan doa pada Allah.


Nuha cayang...happy birthday...tok umi n semua ami n ende imah ucapkan...jadi anak solehah,beriman, n berjaya dunia akhirat..bersabarlah dgn semua dugaan hidup d pentas dunia ini aameeen - Tok Umi, Ami dan Enda-


Selamat Hari Lahir Nuha yang comel lagi bijak. Allah berkati usaha ibu Nuha dan Nuha dalam usaha menghafaz AlQuran

Selamat Hari Lahir.. Drp Ibu Ahmad dan Ahmad.
-Kak Farah-

happy birthday untuk Nuha, semoga menjadi anak yang soleh dan solehah.
Ok supermommies semua. Semoga harini usaha kita mendidik anak2 menghafaz al quran dipermudahkan. Ameen.- Kak Syikin-

Selamat hari lahir nuha syg...semoga rahmat Allah sentiasa bersamamu syg..al hafizah penyejuk mata penawar hati ayah bonda..pencinta dan ahlul quran..
-Kak Zamira-

selamat hari lahir nuha.al hafizah sayangggg
-Kak Line

Waah .. Thx farah ingatkan harilahir nuha al hafizah oftalmologist kita
Slmt ulgthun kedua anakanda solehah nuha areefa. Aunty doakan nuha sntiasa sihat,kuat,smgt mcm ibu nuha iaitu aisyah dlm mendidik pelajar dan nuha sndiri utk ilmu dunia dan bekalan akhirat. Smg diprmudahkan perjalanan kita bsama bertemu di majlis graduasi 30juzuk amma kita. love u anakanda.
-Kak Maznah-

Selamat hari lahir nuha - Hajar-

Selamat hari lahir nuha alhafizah...- Sumayyah-

Assalamualaikum rakan2 tersyg.. nak share lagu from sorg teacher alimkids
Salam just want to share a song i made up for my son yg i rasa can be used for topic on feelings. Havent tried it on d kids tp anak i suka la.

Sing to 'if you're happy and you know it' song

If you're happy happy happy (fingers point to own smiley face)
Alhamdulillah (clap hands)
Repeat 2x

If you're happy happy happy 3x
Alhamdulillah

If you're sad sad sad (point to sad face)
Pray to Allah (tangan doa)
2x

If you're sad sad sad 3x
Pray to Allah

If you're angry angry angry( point to angry face)
Have sabr ( take a deep breath)2x

If you're angry angry angry 3x
Have sabr.

Wah dekat2 bday anakanda2 kita..boleh buat quran party sama2. .
Selamat ulang tahun nuha al hafizah syg😍- Kak Tishie -

As salamu'alaikum warahmatullah wabarakatuh...nuha areefa alhafizah hepi besday! 😘💐
Amin....- Adah -






No comments:

Post a Comment